فلزیاب آریا

فروش برترین دستگاه های اورجینال معدن یاب ،طلا یاب ، فلزیاب ،حفره یاب

فلزیاب آریا

فروش برترین دستگاه های اورجینال معدن یاب ،طلا یاب ، فلزیاب ،حفره یاب

بوستر – BOOSTER

بوستر – BOOSTER



بوستر - BOOSTER


بوستر – BOOSTER

بوستر - BOOSTERReviewed by فلزیابonApr 18Rating: 5.0بوستر - BOOSTERحتما برای اپراتوران ردیاب ها اتفاق افتاده که در اعماق خاک و زیر زمین در جستجوی فلز و دفینه باشند ولی ردیابشان هیچ نقطه ای را آشکار نسازد ...

حتما برای اپراتوران ردیاب ها اتفاق افتاده که در اعماق خاک و زیر زمین در جستجوی فلز و دفینه باشند ولی ردیابشان هیچ نقطه ای را آشکار نسازد …

شرکت دیپ فایندرز برای رفع این مشکل دستگاهی طراحی کرده ست که به کمک آن میتوانید در هر مکانی به دنبال فلزات مدفون در اعماق خاک و دور دست ها بگردید.

سیستم Booster سیستم دیجیتالی-آنالوگ قدرتمند و کار آمدیست برای باردار کردن خاک محیط تا شعاع طولانی و آماده کردن زمین برای جستجو و دریافت سیگنال با ردیاب .

بوستر ذرات مزاحم و ناکارامد در سطح و عمق زمین را حذف می نماید و سطحی صاف و بدون آلودگی برای کار با ردیاب در اختیار شما قرار میدهد.

فقط کافیست دستگاه را روشن و پراب ها را به زمین متصل کنید و ده دقیقه منتظر بمانید و پس از آن به دنبال هدف واقعی بگردید.

این دستگاه به دو پراب زمینی با جنس برنز متصل میشود که که توسط آن سیگنال ارسالی از دستگاه به زمین منتقل میشود،

دستگاهی با بدنه با کیفیت ، طراحی بسیار زیبا، سبک، کم حجم و مقاوم با باتری شارژی لیتیومی که به کاربر اجازه میدهد تا ساعتهای متوالی بدون نیاز به شارژ با دستگاه کار کند.

با بوستر به بهترین اهداف دست پیدا خواهید کرد…

ویژگی های دستگاه:

استفاده از سیگنال خاص برای فعال کردن محیط قابل جستجو کردن با ردیاب
قابلیت استفاده برای تمامی فلزات قابل جستجو
نشانگرهای وضعیت قدرت خروجی دستگاه
ولوم کنترل قدرت خروجی
استفاده از میکروکنترلر برای ساخت فرکانس مرکزی دستگاه
پرابهای قابل حمل و تعویض برای استفاده راحتتر کاربر
استفاده از باتری های قابل شارژ برای کارکرد مداوم
دفترچه راهنما
یکسال گارانتی

بلک هانتر

بلک هانتر


بلک هانتر




بلک هانتر

بلک هانترReviewed by felezyabonMay 16Rating: 5.0بلک هانترعمق نفوذ بالا و شعاع عملکرد خیره کننده این دستگاه ردیاب بنام بلک هانتر را به وسیله ای مطمن برای کاووشگران تبدیل کرده است

بلک هانتر

نسل سوم و آخرین مدل از دستگاهای شرکت دیپ فایندرز که حاصل چند سال تحقیق در زمینه دستگاه های دوربرد آشکارساز فلزات و عناصر توسط مهندسان خبره این شرکت میباشد بلک هانتر نام دارد .عمق نفوذ بالا و شعاع عملکرد خیره کننده این دستگاه این آشکار ساز را به وسیله ای مطمن برای کاووشگران تبدیل کرده است

در این دستگاه ردیاب بلک هانتر با بهره گیری از جدیدترین روش ها و به کارگیری جدیدترین قطعات توانسته اند منحصربه فرد ترین آشکارساز دوربرد را روانه بازار کنند.در این دستگاه از ۴ فیلتر حذف ذرات و ۶ فیلتر حذف تشابهات استفاده شده است .

قسمت مینرال الیمینیشن این دستگاه نسبت به دستگاه های دیگراین شرکت بسیار قدرتمندتر شده است که این قابلیت این دستگاهی را نسبت به دستگاهی قبلی این شرکت برتری داده است.یکی دیگر از مزایای جدید و فوق العاده موثر این دستگاه در مقایسه با دستگاهای دیگر بخش فرکانس آزاد میباشد.

دستگاه در حالت کلی با ۴ فرکانس پیش فرض قابل استفاده است اما در بخش فرکانس آزاد شما میتوانید طیف وسیعی از فرکانس ها را به صورت دلخواه و با دقت بسیار بالا وارد کنید و اهداف مورد نظرتان جستجو کنید که این عملکرد را در هیچ یک از دستگاهای شرکتهای دیگر نمیتوان یافت.


بلک هانتر

اهداف قدیمی به خاک سپرده شده به آسانی توسط این دستگاه آشکار میشوند .به شما اطمینان میدهیم که با کمک این دستگاه ردیاب میتوانید به اهداف پنهان شده در دوردستها و اعماق دست یابید و نقطه هدف و عمق هدف و حتی وزن هدف را اندازه گیری نمایید.
مزایای دستگاه:
عمق نفوذ ۷۵متر و شعاع عملکرد۱۰ کیلومتر
استفاده از جدیدترین تکنیک میکروپرسسور برای ایجاد سیگنال
تولید فرکانس با دقت یک هزارم هرتز
استفاده از ۴ فیلتر حذف ذرات
استفاده از۶ فیلتر حذف تشابهات
استفاده از سیستم قدرتمند مینرال الیمینیشن
بخش فرکانس باز برای وارد کردن هر نوع فرکانس مورد نظر
محدوده فرکانسی بخش آزاد از۰ هرتز تا ۳۰۰۰۰هرتزبا دقت یک هزارم هرتز
استفاده از گراندبالانس دیجیتال
استفاده از باتری لیتیوم آیون با مدت زمان کارکرد۲۰ساعت
باکس ضد آب و ضد ضربه
استفاده از آنتن های جداشونده برای استفاده آسانتر کاربر
دفترچه راهنما
دو سال گارانتی

قیمت دفینه یاب, لیست قیمت دفینه یاب,قیمت دستگاه دفینه یاب,لیست قیمت دستگاه دفینه یاب, کاتالوگ دستگاه دفینه یاب,قیمت دفینه یاب ارزان, گرانترین دفینه یاب, ارزانترین دفینه یاب,ارزانترین دستگاه دفینه یاب,دفینه یاب تفکیک دار,دستگاه دفینه یاب تفکیک دار,دفینه یاب قیمت,دستگاه مخصوص دفینه,اسکنر مخصوص دفینه,دستگاه اسکن کن دفینه

ردیاب TD-MAX

ردیاب TD-MAX




ردیاب TD-MAX


ردیاب TD-MAX

ردیاب TD-MAXReviewed by felezyabonMay 16Rating: 5.0ردیاب TD-MAXردیاب TD-MAX بهترین و جدیدترین ردیاب دیجیتال دنیا.این دستگاه جدیدترین سیستم ردیاب شرکت deepfinders دیپ فایندرز میباشد

ردیاب TD-MAX بهترین و جدیدترین ردیاب دیجیتال دنیا.این دستگاه جدیدترین سیستم ردیاب شرکت deepfinders دیپ فایندرز میباشد که توسط مهندسین این شرکت طراحی شده است.

علیرغم دیجیتال بودن سادگی این در دستگاه این سیستم را به یک سیستم مورد علاقه کاووشگران تبدیل کرده است .استفاده از تراشه دیجیتال برای ارسال دقیقتر سیگنال و استفاده از چند سیگنال با چند ساختار این سیستمک را به یک ردیاب منحصر به فرد تبدیل کرده است .

عمق کاووش وشعاع کاووش بالا همان چیزی است که کاووشگران به دنبال آن می باشند.این سیستم تمام این نیاز ها را برطرف کرده است .عمق کاووش ۲۵ متر و شعاع ۷ کیلومتر.

مد حذف مواد زائد که در سیستم جدید شرکت deepfinders گنجانده شده است یکی از مزایای بزرگ این سیستم ها میباشد.اگر به دنبال سیستمی برای پیدا کردن طلا در فاصله های دور هستید ما به شما این محصول را معرفی میکنیم.


امکانات :
استفاده از تراشه دیجیتال برای ارسال سیگنال با دقت هزارم هرتز
استفاده از فرکانسهای رادیویی لحظه ای
استفاده همزمان از چند فرکانس برای تحلیل بهتر هدف

مد تست هدف برای حذف اهداف بی ارزش
ارسال همزمان چند فرکانس با چند ساختار
عمق کاووش ۲۵متر و شعاع ۷ کیلومتر
گراند بالانس دیجیتال

صفحه نمایش دیجیتال برای استفاده آسان در شب و نقاط کم دید
آنتنهای دریافت کننده سیگنال چند تکه ای برای حمل و نقل راحت تر کاربر
نشانگر انتقال سیگنال به زمین
بدنه ضد ضربه و ضد آب

باطری قابل شارژ
۱سال گارانتی
دفترچه آموزشی

ردیاب فلزات GOLDEN AGE

ردیاب فلزات GOLDEN AGE




ردیاب فلزات GOLDEN AGE



ردیاب فلزات GOLDEN AGE

یکى ازدستاوردهاى مهم شرکت بزرگ دیپ فایندرز است که حاصل تحقیقات چند ساله محققین و مهندسین این شرکت میباشد.

این ردیاب فلزات با قابلیت کشف و جستجوی ۴ نوع فلز طلا-نقره –مس-برنز به عنوان یک ردیاب فانتزی درمیان باستان شناسان شناخته میشود.

قدرت فوق العاده در عین سادگی با بکارگیری همزمان فنآوری جدید توربو سیگنال و فیلترینگ بی نظیر MES این دستگاه را به یک شاهکار تبدیل کرده است .

عمق کاووش و شعاع عملکرد بالا همراه با دقت و سرعتی بی نظیر.این فاکتورها تمام آن چیزی ست که جویندگان گنج به دنبال آن میباشند.

ردیاب فلزات GOLDEN AGE

با GOLDEN AGE به ژرف ترین و دور دست ترین اهداف مدفون در خاک ها و اعماق زمین و … دسترسی پیدا کنید.

مزایای دستگاه :

استفاده از میکروپرسسور برای ساخت فرکانس مصنوعی با دقت هزارم هرتز
استفاده از ۶ مد فیلترینگ

سیستم توربو سیگنال
گراندبالانس دیجیتال

سیستم حذف اشیا زاید و مواد معدنی
قابلیت جستجوی فلزات طلا نقره مس برنز

عمق کاوش ٣٥متر و شعاع عملکرد ۳۰۰۰ متر
باتری با قابلیت استفاده بیش از ۱۴ ساعت مداوم

صفحه کلید دیجیتال
آنتن های جستجوگر سه تکه

باکس ضد ضربه و ضد آب
کیف قطعات جانبی

دفترچه راهنما
۱ سال گارانتی

ردیاب فلزات GOLDEN AGE

طلا یاب ژئو تک ال ای دی

طلا یاب ژئو تک ال ای دی


طلا یاب ژئو تک ال ای دی



طلا یاب ژئو تک ال ای دی

طلا یاب ژئو تک ال ای دیReviewed by فلزیابonMay 17Rating: 5.0طلا یاب ژئو تک ال ای دیطلا یاب ژئو تک ال ای دی با استفاده از آخرین تکنولوژی ماکرو ساخته شده است. اولین محصول از نسل جدید ردیابهای شکار کننده سکه را تجربه کنید

طلا یاب ژئو تک ال ای دی با استفاده از آخرین تکنولوژی ماکرو ساخته شده است.این طلا یاب اولین محصول از نسل جدید ردیابهای شکار کننده سکه را تجربه کنید.

از اهداف فردی گرفته تا ذخایر گنجی دفن شده عمقی، ژئوتک میتواند محل گنجهایی را که خارج از دسترس بیشتر ردیابهای متداول هستند تعیین نماید.

طلایاب JEOTECH LED System برای تعیین محل طلا و فلزات گرانبها که بصورت عمقی دفن شده اند طراحی شده است. این مدل همچنین قادر به ردیابی حفرات زیر زمینی و فضاهای کاملاً خالی مانند تونلها، قبور، غارها و سردآبها میباشد.

تواناییهای طلایابی پر قدرت و عمیق به ژئوتک این اجازه را میدهد که به آسانی اهداف را حتی در معدنی ترین شرایط زمینی ردیابی نماید.

اکنون شما میتوانید آن فلزات گرانبها و حفرات عمیق را که دیگران از دست داده اند ردیابی نمایید! منحصر بفردی ژئوتک توانایی است که شرایط کار کردن آسان را در محیطهای به شدت معدنی شده فراهم مینماید.

محل اهدافی را که در زیر سنگهای حاوی فلز قرار گرفته اند تعیین نمایید.

دستگاه طلایاب ژئوتک انقلابی جستجوها را عمیقتر از سیستمهای دیگر تولید شده برای تعیین محل تک سکه ها انجام میدهد. طلایاب ژئوتک میتواند بطور همزمان حفراتی نظیر غارها، سردآبهای و تونلها را ردیابی نماید.

این سیستم محل فلزات گرانبها را با دقت کامل تعیین مینماید. ژئوتک ردیابی فلز و حفره را بصورت بصری از طریق ال ای دی هایی که در سمت راست و چپ دسته فرمان قرار دارند به استفاده کننده نشان میدهد. این وسیله همچنین نواهای صوتی منحصر بفردی را تولید مینماید.

هنگامیکه ژئوتک فلزی را ردیابی مینماید، یک علامت صوتی داده و MINERAL LEDو METAL LED در سمت راست دسته فرمان چشمک میزنند. پاسخ مبتنی بر قدرت علامت هدف میباشد.

وقتیکه یک حفره ردیابی گردد. ال ای دی های CAVITY و MINERAL در سمت چپ دسته فرمان بر اساس قدرت علامت هدف چشمک میزنند.

یک علامت صوتی نیز تولید میگردد. ژئوتک تمایز و تجزیه و تحلیل فلز را از طریق کلید پویش انجام میدهد.

اگر هدف یک شئ غیر آهنی نظیر طلا، نقره، مس، برنز و غیره باشد، ال ای دی NON-FERROUS روشن خواهد شد.

اگر هدف فولاد یا آهن باشد، ال ای دی FERROUS نورانی شده تا به استفاده کننده اطلاع دهد.

ردیابی فلز و حفره در اعماق شگفت انگیز

سیستم ال ای دی ژئوتک با آنتن سیم پیچ جستجوی سطحی که اندازه آن ۳۱٫۵×۲۱ سانتیمتر (۱۲×۸٫۵ اینچ) است بصورت استاندارد در میآید.

شما همچنین میتوانید برای تعیین محل اهداف با حداکثر عمق آنتن سیم پیچ عمومی اختیاری را بخرید.
با آنتن سیم پیچ جستجوی عمومی بزرگتر ۴۴×۳۶ سانتیمتر (۱۷×۱۴اینچ)، شما میتوانید به نتایج کاملی برای جستجوهای هدف کم عمق و عمیق هر دو دست یابید.
آنتن سیم پیچ جستجوی عمومی، فلزات گرانبها و حفرات در عمق قابل توجه را ردیابی مینماید. هیجان کشف گنجها را در اعماقی که قبلاً هرگز به آنها دسترسی وجود نداشته است را تجربه نمایید

قدرت تفکیک فلز کامل

طلایاب ژئوتک بخوبی متوازن شده و طرحی خیلی سبک و فشرده را به نمایش میگذارد. این طلایاب استفاده کننده را از طریق ال ای دی ها و نواهای صوتی منحصر به فرد، هر دو، از وجود حفرات و فلزات مدفون شده آگاه مینماید.

تواناییهای ردیابی برتر، در ترکیب با یک قیمت قابل قبول، ژئوتک را یک ردیاب محبوب برای شکار کنندگان گنج در سرتاسر دنیا نموده است.

خصوصیات ژئوتک نمونه برداری از هدف را در سرعت بالا پیشرفته نموده است. رابط کاربری با کاربرد آسان تمامی اطلاعات هدف مورد نیاز را بدون یک صفحه نمایش LCD فراهم مینماید.

تجزیه و تحلیل هدف پیشرفته بوسیله ال ای دی ها (چراغها) و علائم صوتی برای استفاده کننده فراهم شده است. این سیستم فلزات را در سه گروه مشخص غیر آهنی، آهنی و فولاد تفکیک مینماید.

ژئوتک همچنین قادر به ردیابی حفرات میباشد. این سیستم عمیقترین و از لحاظ خصوصیات کاملترین ردیاب تک سکه ای در طبقه خودش میباشد.

ژئوتک برای استفاده در شرایط زمین بشدت معدنی شده طراحی شده است. ژئوتک با استفاده از یک فیلتر مخصوص، جستجو را بدون اینکه تحت تأثیر تداخل محیطی قرار گیرد و بدون نویز انجام میدهد.

ژئوتک با جستجو های سطحی تا عمیق تعیین محل عملی، سریع و دقیق هدف را انجام میدهد. فلزات گرانبهای مخفی شده در پشت دیوارها و بر روی دامنه تپه ها را کشف نمایید.