فلزیاب آریا

فروش برترین دستگاه های اورجینال معدن یاب ،طلا یاب ، فلزیاب ،حفره یاب

فلزیاب آریا

فروش برترین دستگاه های اورجینال معدن یاب ،طلا یاب ، فلزیاب ،حفره یاب

فلزیاب گلدن کینگ

فلزیاب گلدن کینگ




فلزیاب گلدن کینگ



فلزیاب گلدن کینگ

فلزیاب گلدن کینگReviewed by فلزیابonMay 12Rating: 5.0فلزیاب گلدن کینگفلزیاب گلدن کینگ یک جستجوگر منحصر به فرد و با نفوذ عمیق برای گنج و مخفیگاه می‌باشد و دارای ویژگی‌هایی است که در هیچ فلزیاب دیگری وجود ندارد

فلزیاب گلدن کینگ

فلزیاب گلدن کینگیک جستجوگر منحصر به فرد و با نفوذ عمیق برای گنج و مخفیگاه می‌باشد و دارای ویژگی‌هایی است که در هیچ فلزیاب دیگری وجود ندارد

دوربین ویدئویی دید در شب ضد آبنفوذ به اعماق زمین
سنسور گازنمودار سه بعدی زمان واقعی هدف
صفحه نمایش TFT هفت اینچتفکیک فلزات و کشف حفره
حالت آفتابیحذف مواد زاید آهنی
رابط صفحه‌‌ی جستجوتکنولوژیD.I .S .S
پشتیبانی از ۱۰ زبان زنده دنیاکویل جستجو

جستجوگر سه بعدی (۳D) گنج و مخفیگاه انتظارات شما را براورده می‌سازد.

به آسانی اهداف موجود در اعماق که هیچ جستجوگر دیگری نمی‌تواند به آن برسد را در هر نوع شرایط‌ محیطی کشف نمایند.به خاطر سه کویل جستجوی مختلف و نفوذ به اعماق، فلزیاب گلدن کینگ فلزها و نیز مخفیگاه‌ها و حفره‌هایی مانند غارها، زیرزمین‌ها، تونل‌ها، پناهگاه‌ها، و قبرها را کشف می‌کند.

بعلاوه، به خاطر تکنولوژی برتر آن، نه تنها نمودار سه بعدی هدفی که کشف می‌شود را ترسم می‌کند بلکه نوع تمایز و عمق تخمینی آن را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

goldenking


نمودار سه بعدی زمان واقعی هدف

برجسته‌ترین ویژگی این سیستم، عملکرد سیگنال دیجیتال سه بعدی می‌باشد، که تا به امروز هیچ جستجوگر دیگری که برای بازیابی اطلاعات زیرزمینی ساخته شده باشد به آن دست نیافته است. همانطور که در شکل نمونه دیده می‌شود، فلزیاب گلدن کینگ نمودار سه بعدی سیگنال را در زمان واقعی رسم نموده و آن را روی صفحه نمایش، نشان می دهد.


بر روی صفحه نمایش، عمق تخمینی و اطلاعات مربوط به تمایز سیگنال هدف نشان داده می‌شود. شما می‌توانید نمودار سه بعدی را با استفاده از صفحه‌کلید بچرخانید و آن را از زوایای مختلف بررسی نمایید و می‌توانید این تصاویر را ذخیره نموده و هر زمانی که خواستید مجددا آنها را ببینید.

فلزیاب

goldenking res04

تفکیک و کشف مخفیگاه

فلزیاب گلدن کینگ دارای تفکیکدهنده‌ی فلزیاب برتر می‌باشد. این دستگاه ترکیبات آهنی، آلیاژ، فولاد، ترکیات غیرآهنی، و طلا  از هم تفکیک می کند. بعلاوه، می‌تواند دو فلز متفاوت را در فاصله‌ی نزدیک به هم کشف نماید. علاوه بر این، مخفیگاه‌ها و حفره‌هایی مانند غارها، زیرزمین‌ها، تونل‌ها، پناهگاه‌ها، و قبرها و فلزهای موجود در آنها را کشف می‌کند. زمانی که گلدن کینگ فلز موجود در یک حفره را کشف می‌کند، هم نمودار سه بعدی فلز و هم نمودار سه بعدی حفره را روی صفحه نمایش ترسیم می‌کند.

دوربین ویدئویی دید در شب ضد آب

این دوربین ویدئویی دید در شب که می‌تواند تصاویر زیر آب و روی زمین را بگیرد دارای کیفیت نمایش بسیار بالایی می‌باشد. شما می‌توانید ویدئوهایی را حتی در اوج تاریکی ثبت کرده، ذخیره نمایید و در زمانی دیگر تماشا نمایید. طول ۳۰ متری (۱۰۰ فوت) کابل به شما اجازه می‌دهد به آسانی غارها، تونل‌ها، زیرزمین‌ها، چاه‌ها، و غیره را بررسی نمایید.
goldenking res05

حالت آفتابیتکنولوژی دی آی اس اس (D.I.S.S)سنسور گاز
مدل آفتابی اجازه‌ی خواندن و بررسی آسانتر در زمانی که نور خورشید شدید است و در نتیجه روی قابلیت دیده‌شدن صفحه‌نمایش تاثیر می‌گذارد را فراهم می‌سازد. حالت آفتابی می تواند در تمامی رابط‌های منوی فلزیاب گلدن کینگ مورد استفاده قرار گیرد.کیفیت سیگنالی که از زمینبدست آمده و پردازش می‌شود توسط وضوح و پایداری آن مشخص می‌شود. تمامی یابنده‌ها و کویل‌ها تحت تاثیر منفی شرایط جوی و عوامل محیطی قرار می‌گیرند. تکنولوژی دی آی اس اس (D.I.S.S) اثر این عوامل را خنثی کرده و کیفیت سیگنال را افزایش می‌دهد. این دستگاه شما را قادر می‌سازد با چک نمودن مداوم زمین، بدون وقفه به جستجو بپردازید.سنسور گاز فلزیاب گلدن کینگ متان را که گازی خطرناک برای سلامت انسان می‌باشد تشخیص می دهد و آن را در فضاهای محبوس کشف می‌کند. اگر در محل متان موجود باشد، سیستم آن را تشخیص داده و یک پیام هشدار را روی صفحه نمایش می‌دهد.

صفحه نمایش TFT هفت اینچ

فلزیاب گلدن کینگ دارای یک صفحه‌نمایش TFT 480 در ۸۰۰ پیکسل با رزولوشن (وضوح) بالا می‌باشد.رزولوشن بالای ان شما را قادر می‌سازد کشف فلز و نمودار سه بعدی را واضح‌تر ببینید و در زمان استفاده از دوربین دید در شب هیچ جزئیاتی را از دست ندهید.

رد ترکیبات آهن

ممکن است زباله‌های آهنی زیادی در زمین تحت بررسی، وجود داشته باشد. با فعال نمودن ویژگی “رد ترکیبات اهنی” در گلدن کینگ، می تواند فلزیاب خود را قادر سازید تا فلزهای اهنی را از فهرست جستجو حذف نماید. در نتیجه‌ی این عمل، شما می‌توانید راحت‌تر به جستجو پرداخته و در زمان را صرفه‌جویی نمایید.

رابط صفحه‌‌ی جستجو

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که فلزیاب گلدن کینگ به کاربران ارائه می‌دهد رابط صفحه‌‌ی جستجو می‌باشد. شما می‌توانید در نتیجه‌ی این رابط‌ها کشف فلز و حفره را به وضوح روی صفحه نمایش ببینید که این رابط‌ها در دو فرم مختلف طراحی شده‌اند: درجه‌بندی و دیجیتال. همچنین، با دنبال نمودن قدرت سیگنال هدف بر روی صفحه نمایش، شما می‌توانید نقطه‌ی اوج را تشخیص داده و به راحتی هدف را پیدا کنید.

goldenking dprplus ekranlar eng

پشتیبانی از ۱۰ زبان زنده  دنیا

فلزیاب گلدن کینگ دارای ۱۰ زبان انتخابی می‌باشد.زمانی که یک زبان انتخاب می‌شود، تمامی منوی سیستم به آن زبان نمایش داده می‌شود. بدین وسیله، کاربر به آسانی و آسودگی از سیستم استفاده می‌کند.

goldenking dprplus ulkeler eng

فلزیاب تصویری هوشمند اینونیو

فلزیاب تصویری هوشمند اینونیو



فلزیاب تصویری هوشمند اینونیو



فلزیاب تصویری هوشمند اینونیو

فلزیاب تصویری هوشمند اینونیوReviewed by فلزیابonMar 22Rating: 5.0فلزیاب تصویری هوشمنداولین سیستم تصویربرداری که می‌تواند شکل، عمق و ابعاد فلزات زیر زمینی را در زمان واقعی نمایش دهد. فلزیاب تصویری هوشمند جدیدترین فلزیاب تصویری جهان ساخت شرکت نوکتا 2018

اولین سیستم تصویربرداری که می‌تواند شکل، عمق و ابعاد فلزات زیر زمینی را در زمان واقعی نمایش دهد.

فلزیاب تصویریهوشمند جدیدترین فلزیاب تصویری جهان ساخت شرکت نوکتا ۲۰۱۸

ایده‌آل برای شکارچیان اعماق زمین، باستان شناسان، شهرداری‌ها، شرکت‌های تاسیسات، برنامه بررسی صحنه و سازمان‌های اجرای قانون.

یک فن آوری تجاری جدید، هیجان انگیز فراموش کنید تا حالا هرچی دستگاه فلزیاب تصویری دیدید

فلزیاب اینونیو Invenio اختراع بسیار متفاوت از شرکت نوکتا گه در توضیح اولیه شرکت بیان شده فلزیاب تصویری هوشمند که تاکنون دیده نشده و ما بسیار روی تولید این دستگاه فلزیاب تصویری کار کردیم.

INVENIO

INVENIO

تفاوت ساختاری این فلزیاب تصویری هوشمند نشان دادن شکل اهداف در اعماق زمین و عمق هدف می باشد. یعنی شما شکل گنج رو بصورت واقعی در بالا توسط این دستگاه مشاهده نمایید.

تشخیص سکه،پول،دفینه،گنج دیگر براحتی با این فلزیاب امکان پذیر می باشد.

رویاهای یک گنج یاب به واقعیت رسیده با استفاده از Point Invenio شما هرگز یک هدف را از دست نخواهید داد.

۱ – سیستم جعبه
۲ – شفت و دستگیره
۳ – سنسور IPTU
۴ –  جستجو کویل INV40
۵ –  جستجو کویل INV28
۶ – جعبه مخصوص حمل دستگاه
۷ – هدفون
۸ – شارژر AC
۹ – شارژر ماشین
۱۰ – کابل USB
۱۱ – کیسه حمل IPTU
۱۲ – پوشش های محافظتی
۱۳ – سخت افزار نصب کویل
۱۴ – کمربند حمل
۱۵ – حمل کیسه

فلزیاب تصویری هوشمند

فلزیاب تصویری هوشمند

دستگاه گنج یاب سفری

دستگاه گنج یاب سفری



دستگاه گنج یاب سفري


دستگاه گنج یاب سفری

دستگاه گنج یاب سفریReviewed by فلزیابonApr 16Rating: 5.0دستگاه گنج یاب سفریگنجهای پنهان شده در دسترس و اختیار شما قرار خواهند گرفت با دستگاه گنج یاب سفری. نیروی آن توسط تکنولوژی چندین فرکانسی طیف نواری کامل (FBS) ماین لب تامین میشود،

گنجهای پنهان شده در دسترس و اختیار شما قرار خواهند گرفت با دستگاه گنج یاب سفری . نیروی آن توسط تکنولوژی چندین فرکانسی طیف نواری کامل (FBS) ماین لب تامین میشود. قیمت دستگاه گنج یاب ارزان است نسبت به دستگاههای گنج یاب دیگر.

این دستگاه گنج یاب تشخیص و ردیابی عمیق، حساس و دقیق را برای کسانی که سهولت کاربرد و عملکرد خوب را انتظار دارند با هم ترکیب میکند.

دستگاه گنج یاب سفری فیلترکردن دیجیتال را برای نشان دادن اثرسیگنالهای زمین به صورت اتوماتیک بکار میگیرد بنابراین شما میتوانید شناسایی و تشخیص دادن راحت و یکپارچه را در هر شرایطی از زمین تجربه نمایید.
با تنظیمات تراکم ضایعات زیاد این دستگاه، مشخصات اهداف و اشیاء و تون صداها زمانی که دستگاه به سرعت از روی اشیایی که نزدیک به یکدیگر قرار دارند عبور میکند تنظیم میشود.

این یافتن اشیای رسانایی که در عمق زیاد و در محیطی دارای ضایعات بسیاردفن شده اند را فراهم می آورد و شما را قادر میسازد که نوع شیئ یافت شده را با دقت بیشتری شناسایی نمایید.هیجان کشف کردن و یافتن با دستگاه سفری را تجربه کنید.

ویژگیها و مشخصات:

• تکنولوژی فرکانس چندگانه FBS

• کویل ضدآب دوتایی ۱۱ اینچی بسیار سبک وزن که عملکرد بالا، عمق زیاد و تشخیص سریع را با هم ترکیب میکند.

• چهار حالت تشخیص از قبل برنامه ریزی شده – سکه، سکه/ جواهر،اشیای عتیقه و تمامی فلزات. که هر وضعیت و حالت شامل تنظیمات مطلوب و بهینه برای تشخیص ویژگیهای اشیای مورد نظرشما می باشد.

• تشخیص دادن و پیداکردن با نشان دهنده های صوتی و تصویری برای تشخیص دادن دقیقترمیباشد. دکمه تشخیص دادن را فشار دهید و به نشانه موقعیت سفری درموردمحل دقیق اشیای ارزشمند نگاه و توجه کنید.

تراکم ضایعات بالا و زیاد تضمین میکند که در محیطهای یافتن سکه و اشیای عتیقه سیگنال اشتباه بسیار کمی نشان داده خواهد شد. بنابراین شما زمان خود را برای کندن زمین و یافتن آشغال و اشیای بی ارزش تلف نخواهید کرد.

ودر محیطهای تمیز و فاقد اشیای بی ارزش میتوانید تراکم ضایعات کم را انتخاب نماییدو به این طریق چیزی را ازدست ندهید.

• تنظیم حجم و اندازه اشیا- میزان سیگنال اشیا را تنظیم میکند تا با عملکرد کاربر هماهنگی داشته باشد.

• کنسل کردن نویز، به طور اتوماتیک آرامترین و ثابت ترین کانال را برای تشخیص دادن انتخاب میکند.

• منوی حسی و تصویری برای تنظیمات بهتر و راحتتر مورد استفاده قرار میگیرد.

• طراحی قوی و خوب تنظیم شده و میله پایینی بلندر تشخیص دادن در طول دوره های طولانی تر را ممکن و راحت میکند.

• عمق کاوش ۲ متر

• گارانتی تا ۲ سال

ردیاب TD-MAX

ردیاب TD-MAX


ردیاب TD-MAX




ردیاب TD-MAX

ردیاب TD-MAXReviewed by felezyabonMay 16Rating: 5.0ردیاب TD-MAXردیاب TD-MAX بهترین و جدیدترین ردیاب دیجیتال دنیا.این دستگاه جدیدترین سیستم ردیاب شرکت deepfinders دیپ فایندرز میباشد

ردیاب TD-MAX بهترین و جدیدترین ردیاب دیجیتال دنیا.این دستگاه جدیدترین سیستم ردیاب شرکت deepfinders دیپ فایندرز میباشد که توسط مهندسین این شرکت طراحی شده است.

علیرغم دیجیتال بودن سادگی این در دستگاه این سیستم را به یک سیستم مورد علاقه کاووشگران تبدیل کرده است .استفاده از تراشه دیجیتال برای ارسال دقیقتر سیگنال و استفاده از چند سیگنال با چند ساختار این سیستمک را به یک ردیاب منحصر به فرد تبدیل کرده است .

عمق کاووش وشعاع کاووش بالا همان چیزی است که کاووشگران به دنبال آن می باشند.این سیستم تمام این نیاز ها را برطرف کرده است .عمق کاووش ۲۵ متر و شعاع ۷ کیلومتر.

مد حذف مواد زائد که در سیستم جدید شرکت deepfinders گنجانده شده است یکی از مزایای بزرگ این سیستم ها میباشد.اگر به دنبال سیستمی برای پیدا کردن طلا در فاصله های دور هستید ما به شما این محصول را معرفی میکنیم.


امکانات :
استفاده از تراشه دیجیتال برای ارسال سیگنال با دقت هزارم هرتز
استفاده از فرکانسهای رادیویی لحظه ای
استفاده همزمان از چند فرکانس برای تحلیل بهتر هدف

مد تست هدف برای حذف اهداف بی ارزش
ارسال همزمان چند فرکانس با چند ساختار
عمق کاووش ۲۵متر و شعاع ۷ کیلومتر
گراند بالانس دیجیتال

صفحه نمایش دیجیتال برای استفاده آسان در شب و نقاط کم دید
آنتنهای دریافت کننده سیگنال چند تکه ای برای حمل و نقل راحت تر کاربر
نشانگر انتقال سیگنال به زمین
بدنه ضد ضربه و ضد آب

باطری قابل شارژ
۱سال گارانتی
دفترچه آموزشی

فلزیاب کروزر

فلزیاب کروزر



فلزیاب کروزر



فلزیاب کروزر

فلزیاب کروزرReviewed by فلزیابonApr 18Rating: 5.0فلزیاب کروزرفلزیاب کروزر تولید جدید شرکت ماکرو که کارایی در فرکانس‌های چندگانه ( ۵ کیلو هرتز / ۱۴ کیلوهرتز / ۱۹ کیلوهرتز )، دارد.با بهترین عملکرد وعمق زنی طراحی شده است.ضد آب می باشد . عملکرد بسیار پایدار در زمین های شور،نمکی،ساحلی و حتی زیر آب برای شکارچیان گنج تامین می کند.

فلزیاب کروزر تولید جدید شرکت ماکرو که کارایی در فرکانس‌های چندگانه ( ۵ کیلو هرتز / ۱۴ کیلوهرتز / ۱۹ کیلوهرتز )، دارد.

با بهترین عملکرد وعمق زنی طراحی شده است.ضد آب می باشد . عملکرد بسیار پایدار در زمین های شور،نمکی،ساحلی و حتی زیر آب برای شکارچیان گنج تامین می کند.

شش حالت جستجو که شما رو در ماسه خشک، شن مرطوب و زیر آب یاری می نماید.

بروز رسانی آنلاین نرم افزارهای دستگاه فلزیاب

گارانتی ۲ سال

فرکانس‌های کاری۵ کیلوهرتز ۱۴ کیلوهرتز ۱۹ کیلوهرتز

فلزیاب کروزر

فلزیاب کروزر

تجهیزات جانبی و لوازم جانبی کارخانه:

جلد Coil

کابل USB

جریان متناوب

هدفون

فلزیاب کروزر

فلزیاب کروزر

شناوری کامل تا ۵ متر محافظت از نفوذ گردو غبار و آب

                                      توانایی تشخیص بالا
فقط اهداف مورد نظر طلا را  شناسایی کرده و آهن را نادیده می گیرد.
 عملکرد بالا و عمق زنی بی نظیر
فلزیاب های دیگر  طلای عمیق یا طلا و جواهر های کوچک را نمی توان تشخیص دهند.
 حالت  پیشرفته ساحلی
عملیات بسیار پایدار در شن و ماسه خشک، شن و ماسه مرطوب و زیر آب.
عملکرد E.U.D. جدید
عمق زنی اضافه! انواع خاصی از فلزات را که تحت شرایط زمین و عمق زنی زیر زمین شناسایی کنید.
 سرعت بازیابی سریع
آماده برای پیدا کردن آنچه که دیگر فلزیاب ها نتواستند پیدا کنند.
 تنظیم سه سطح عمق
سطح عمقی را تنظیم می کند که فلزیاب روی آن هدف مشخ شده است.
 ۶ حالت جستجو
عمومی (همه فلز) / ۲ تن / ۳ تن / ۴ تن / ساحل / عمیق
 هدفون بیسیم ۲٫۴ گیگاهرتزی
ارسال اطلاعات بدون تاخیر
 به روزرسانیهای سیستم عامل آنلاین
به روز رسانی سیستم عامل (از طریق USB در کامپیوتر) 
 حالت لرزش
ایده آل برای کاربران کم شنوا و همچنین برای تشخیص آبهای زیرزمینی.
 وزن سبک دستگاه

لذت بردن برای تشخیص طلا بدون خسته شدن

 ساخته شده با باتری لیپو
به راحتی با پاور بانک شارژ کنید 
و تا ۱۹ ساعت استفاده می شود.